2011. szeptember 4., vasárnap

napi 16 sor

Valahol olvastam, hogy ennyit kellene írni, hogy legalább ne ennyre dologtalannak érezzem az életem.
De most sincs igazán türelemem, meg kedvem hozzá.
Belerohant egy szerencsétlen az autónkba Szentendrén. Most csináltatni kell. Lehet, hogy kipróbáljuk a buszozást. Már gondoltam rá, hogy egyszer rákényszerülünk-idővel. most eljött.
Néhány gyógyszert nem veszünk be, mert hetek óta émelygünk. Így jobb.Ma nem volt semmi szédülés, hányinger. De a gyógyszer meg kell. Majd a Darabos megmondja. Koleszterin.
Gyönyörű ősz van. Meleg. Bár így maradna novemberig.
A Török Ica küldött egy körímélt /amiket olvasatlanul törlök általában/ de miatta még tovább is küldtem, - és íme összetört az autónk. Pedig nem ez volt a kívánságom.
Tegnap láttam egy filmet Indiáról, - felfoghatatlan ország ez- amiben szó volt a jó és a rossz halálról. A jó halál, amikor az ember érzi a véget, többé nem eszik, nem iszik, legyengül és kiszáll belőle a lélek.
Itt a megoldás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése