2009. december 8., kedd

Az orvos

Aki egész idő alatt telefonál, semmiféle érdeklődést nem mutat,vérnyomást nem mér, lehetőleg azonnal tovább küld valaki máshoz. Így vagy nem megyek be többé hozzá, vagy rászólok keményen és kényszerítem, hogy rám figyeljen. Rettenetes ez az egészségügy. Holnap még csak időpontot kérhetek a kardiológiára. Remélem nem fordulok fel addig.
Éjjel rájöttem, -amit már tudtam eddig is, de most megvilágosodott,- hogy azért voltam mindig a másik úton, mint ami az én utam, mert soha nem a saját utamra figyeltem. Hanem mindig valahova máshova vágyakoztam. Amikor a Dosztojevszkij Feljegyzéseket csináltam, akkor mondta a Latinovits: mit csinálsz? Hát nézz magadra! Gyönyörű fiatal NŐ vagy. Igaza volt. Amikor a Kézdy Gyuri rámszólt, hogy: értem, értem a magánéleti problémáidat, de miért nem mész már el végre a Vidám Szinpadról? És még sorolhatnám Bozóky intelmeit is.
Talán most is valamit nem látok? Nem veszem még mindíg észre? Vagy már minden késő? Minden?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése